Завдання для учнів 10 класу (перша мова) під час карантину
Увага!!! Термін: ДО 25.05.2020
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti
Lektion 7. Stunde 49: Soziale Netzwerke | ||||
Lektion 7. Stunde 51: Wichtige Entdeckungen und Erfindungen | ||||
Lektion 7. Stunde 52: Autos — umweltbelastend oder auch nicht? | ||||
Lektion 7. Stunden 53—54: Wiederholung | ||||
Lektion 8. Stunde 55: Was machst du, wenn…? | ||||
Lektion 8. Stunde 55: Was machst du, wenn…? | ||||
Lektion 8. Stunde 58: Naturkatastrophen | ||||
Lektion 8. Stunde 59: Gefahren für die Umwelt | ||||
Lektion 8. Stunden 61—62: Wiederholung | ||||
Lektion 9. Stunde 63: Unsere Länder | ||||
Lektion 9. Stunde 64: Mein Heimatland | ||||
Lektion 9. Stunde 65: Feiertage der Ukraine | ||||
Lektion 9. Stunde 67: Die Schweiz | ||||
Lektion 9. Stunden 69—70: Wiederholung |
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 18.05-22.05.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 66 "Österreich"und die Stunde 67 "Die Schweiz".
https://www.youtube.com/watch?v=Xqgkg1LHdbc&t=25s
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-9-stunden-6970-wiederholung
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 11.05-15.05.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 64 "MEIN HEIMATLAND" und
die Stunde 65"FEIERTAGE DER UKRAINE".
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video an:
https://www.youtube.com/watch?v=Aa9cE5swbro&t=282s
Grammatik
Вказівні займенники
(Demonstrativpronomen)
Вказівні займенники вказують на предмет або на його якість. До цієї гру-
пи належать: dieser/dieses/diese (цей/це/ця, ці), jener/jenes/jene (той/
те/та, ті), (ein) solcher/(ein) solches/(eine) solche/solche (такий/таке/така/
такі) та деякі інші. Вказівні займенники узгоджуються з іменником у роді,
числі та відмінку, наприклад:
Wir wohnen in diesem Haus.
Вказівні займенники «dieser/dieses/diese», «jener/jenes/jene»,
«solcher/solches/solche» мають такі форми:
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video an:
https://www.youtube.com/watch?v=Aa9cE5swbro&t=282s
Grammatik
Вказівні займенники
(Demonstrativpronomen)
Вказівні займенники вказують на предмет або на його якість. До цієї гру-
пи належать: dieser/dieses/diese (цей/це/ця, ці), jener/jenes/jene (той/
те/та, ті), (ein) solcher/(ein) solches/(eine) solche/solche (такий/таке/така/
такі) та деякі інші. Вказівні займенники узгоджуються з іменником у роді,
числі та відмінку, наприклад:
Wir wohnen in diesem Haus.
Вказівні займенники «dieser/dieses/diese», «jener/jenes/jene»,
«solcher/solches/solche» мають такі форми:
Macht die Aufgabe!
Grammatik
Вказівні займенники
(Demonstrativpronomen)
Вказівні займенники вказують на предмет або на його якість. До цієї гру-
пи належать: dieser/dieses/diese (цей/це/ця, ці), jener/jenes/jene (той/
те/та, ті), (ein) solcher/(ein) solches/(eine) solche/solche (такий/таке/така/
такі) та деякі інші. Вказівні займенники узгоджуються з іменником у роді,
числі та відмінку, наприклад:
Wir wohnen in diesem Haus.
Вказівні займенники «dieser/dieses/diese», «jener/jenes/jene»,
«solcher/solches/solche» мають такі форми:
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 04.05-08.05.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunden 61-62 "WIEDERHOLUNG" und
die Stunde 63"UNSERE LÄNDER".
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video:
Um Grammatik zum Thema zu lernen, lest den theoretischen Stoff:
Складносурядне речення
(Die Satzreihe)
Складносурядне речення складається з двох або кількох самостійних
рівноправних речень. Зв’язок між реченнями може бути безсполуч-
никовим, наприклад:
Das Spiel der Schauspieler war vortrefflich, das Theaterstück hatte Erfolg.
Як правило, речення пов’язані за допомогою сполучників сурядно-
сті. У німецькій мові розрізняють складносурядні речення:
1) З єднальними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «und», «auch», «außerdem»,
«dann» (і/та, також, крім того, потім) та ін., наприклад:
Am Wochenende räume ich meine Wohnung auf, dann machen wir
Einkäufe.
2) З протиставними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «aber», «oder», «sonst» (але/
проте, або, інакше) та ін., наприклад:
Ich möchte dieses Kleid kaufen, aber es kostet zu viel.
3) З причинними відношеннями — зв’язок здійснюється за допомо-
гою сполучника «denn» (бо/тому що), наприклад:
Wir glauben ihm nicht, denn er lügt immer.
4) З наслідковими відношеннями — зв’язок здійснюється за до-
помогою сполучників і прислівників «also», «darum/deshalb/
deswegen/daher» (отже, тому/через це) та ін., наприклад:
Ich brauche ein Lehrbuch in Chemie, darum gehe ich in die Bibliothek.
Порядок слів у самостійних частинах складносурядного речення
є таким самим, як і в простому реченні. Проте сполучники, за допо-
могою яких здійснюється зв’язок між реченнями, можуть впливати
на порядок слів.
Сполучники «und», «aber», «oder», «denn», «sondern» не вплива-
ють на порядок слів у реченні, наприклад:
Die Studentin hat gut die Prüfung bestanden, denn sie hat viel studiert.
Інші сполучники або сполучникові слова, наприклад «dann»,
«darum/deshalb/deswegen/daher», «außerdem», «trotzdem» зай ма-
ють позицію в реченні та впливають на порядок слів, тобто після них
стоїть присудок або його змінна частина, наприклад:
Die Tochter hat eine Kamera für die Mutti gekauft, außerdem will sie ihr
ein schönes Fotoalbum schenken.
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video:
Um Grammatik zum Thema zu lernen, lest den theoretischen Stoff:
Складносурядне речення
(Die Satzreihe)
Складносурядне речення складається з двох або кількох самостійних
рівноправних речень. Зв’язок між реченнями може бути безсполуч-
никовим, наприклад:
Das Spiel der Schauspieler war vortrefflich, das Theaterstück hatte Erfolg.
Як правило, речення пов’язані за допомогою сполучників сурядно-
сті. У німецькій мові розрізняють складносурядні речення:
1) З єднальними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «und», «auch», «außerdem»,
«dann» (і/та, також, крім того, потім) та ін., наприклад:
Am Wochenende räume ich meine Wohnung auf, dann machen wir
Einkäufe.
2) З протиставними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «aber», «oder», «sonst» (але/
проте, або, інакше) та ін., наприклад:
Ich möchte dieses Kleid kaufen, aber es kostet zu viel.
3) З причинними відношеннями — зв’язок здійснюється за допомо-
гою сполучника «denn» (бо/тому що), наприклад:
Wir glauben ihm nicht, denn er lügt immer.
4) З наслідковими відношеннями — зв’язок здійснюється за до-
помогою сполучників і прислівників «also», «darum/deshalb/
deswegen/daher» (отже, тому/через це) та ін., наприклад:
Ich brauche ein Lehrbuch in Chemie, darum gehe ich in die Bibliothek.
Порядок слів у самостійних частинах складносурядного речення
є таким самим, як і в простому реченні. Проте сполучники, за допо-
могою яких здійснюється зв’язок між реченнями, можуть впливати
на порядок слів.
Сполучники «und», «aber», «oder», «denn», «sondern» не вплива-
ють на порядок слів у реченні, наприклад:
Die Studentin hat gut die Prüfung bestanden, denn sie hat viel studiert.
Інші сполучники або сполучникові слова, наприклад «dann»,
«darum/deshalb/deswegen/daher», «außerdem», «trotzdem» зай ма-
ють позицію в реченні та впливають на порядок слів, тобто після них
стоїть присудок або його змінна частина, наприклад:
Die Tochter hat eine Kamera für die Mutti gekauft, außerdem will sie ihr
ein schönes Fotoalbum schenken.
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 27.04-30.04.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 59 "GEFAHREN FÜR DIE UMWELT" und
die Stunde 60"BIST DU UMWELTBEWUSST?".
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video:
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 21.04-24.04.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 57 "VIER ELEMENTE" und
die Stunde 58"NATURKATASTROPHEN".
Um Lexik zum Thema zu lernen, seht das Video:
https://www.youtube.com/watch?v=l_DI7uGyEC4
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-8-stunde-58-naturkatastrophen
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 13.04-17.04.2020
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-8-stunde-58-naturkatastrophen
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 55 "WAS MACHST DU, WENN…?" und
die Stunde 56"TRÜBES WETTER, TRÜBE STIMMUNG?".
Um Lexik zum Thema "WAS MACHST DU, WENN…?" zu lernen, seht das Video:
Um Grammatik zur Stunde "WAS MACHST DU, WENN…?" zu lernen, seht das Video:
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Um Lexik zum Thema "TRÜBES WETTER, TRÜBE STIMMUNG?"zu lernen, seht das Video:
https://www.youtube.com/watch?v=I0LJnt-KlvE
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 06.04-10.04.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir nicht.
Wir haben die FERIEN!!!
Любі діти, я ВСЕ РОЗУМІЮ! Розумію, як вам хочеться вирватись на вулицю, погасати коридорами школи, зустрітися з друзями. Ще трішки – і це все буде. Дякую вам, що вчитеся дистанційно, дякую за самостійність, за недитячу відповідальність. Моя порада. Некрамольна :) Використайте шанс усвідомити цінності: спілкування з рідними (зробіть канапки до приходу мами і тата з роботи), збереження природи,
повага до праці учителів.
БУДЬТЕ УСІ ЗДОРОВІ!!!
Любі діти, я ВСЕ РОЗУМІЮ! Розумію, як вам хочеться вирватись на вулицю, погасати коридорами школи, зустрітися з друзями. Ще трішки – і це все буде. Дякую вам, що вчитеся дистанційно, дякую за самостійність, за недитячу відповідальність. Моя порада. Некрамольна :) Використайте шанс усвідомити цінності: спілкування з рідними (зробіть канапки до приходу мами і тата з роботи), збереження природи,
БУДЬТЕ УСІ ЗДОРОВІ!!!
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 30.03-03.04.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
Stunden 53—54. Wiederholung
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 23.03-27.03.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 51 "WICHTIGE ENTDECKUNGEN UND ERFINDUNGEN" und
die Stunde 52"AUTOS — UMWELTBELASTEND ODER AUCH NICHT?".
Um Lexik zum Thema "WICHTIGE ENTDECKUNGEN UND ERFINDUNGEN" zu lernen, seht das Video:
https://www.youtube.com/watch?v=rqufIrEwP4o
Um Grammatik zum Thema " Partizipien als Adjektiv" zu lernen, seht das Video:
https://www.youtube.com/watch?v=ZQpzSbv_S3w
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-7-stunde-51-wichtige-entdeckungen-und-erfindungen
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-7-stunde-52-autos-umweltbelastend-oder-auch-nicht
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 16.03-20.03.2020
Um Grammatik zum Thema " Partizipien als Adjektiv" zu lernen, seht das Video:
https://www.youtube.com/watch?v=ZQpzSbv_S3w
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-7-stunde-51-wichtige-entdeckungen-und-erfindungen
http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/lektion-7-stunde-52-autos-umweltbelastend-oder-auch-nicht
Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 16.03-20.03.2020
Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!
In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 49 "Soziale Netzwerke" und
die Stunde 50 "DAS INTERNET — VOR- UND NACHTEILE".
Um Lexik zum Thema "Soziale Netzwerke" zu lernen, seht die Videos:
Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453
Um Lexik zum Thema "DAS INTERNET — VOR- UND NACHTEILE" zu lernen, seht die Videos:
Немає коментарів:
Дописати коментар