Дистанційні завдання для учнів 10 класу (перша мова)


Завдання для учнів 10 класу (перша мова) під час карантину


Увага!!! Термін: ДО 25.05.2020



Macht die Aufgabe!

СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453

http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nmetska-mova-10-yi-rk-navchannya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti


Lektion 7. Stunde 49: Soziale Netzwerke
Lektion 7. Stunde 51: Wichtige Entdeckungen und Erfindungen
Lektion 7. Stunde 52: Autos — umweltbelastend oder auch nicht?
Lektion 7. Stunden 53—54: Wiederholung
Lektion 8. Stunde 55: Was machst du, wenn…?
Lektion 8. Stunde 55: Was machst du, wenn…?
Lektion 8. Stunde 58: Naturkatastrophen
Lektion 8. Stunde 59: Gefahren für die Umwelt
Lektion 8. Stunden 61—62: Wiederholung
Lektion 9. Stunde 63: Unsere Länder
Lektion 9. Stunde 64: Mein Heimatland
Lektion 9. Stunde 65: Feiertage der Ukraine
Lektion 9. Stunde 67: Die Schweiz
Lektion 9. Stunden 69—70: Wiederholung


Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 18.05-22.05.2020


Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:

die Stunde 66 "Österreich"und die Stunde 67 "Die Schweiz".

Um Lexik zum Thema  zu lernen, seht die Videos an:



https://www.youtube.com/watch?v=_-SmpMcmo0s


https://www.youtube.com/watch?v=Xqgkg1LHdbc&t=25s

Macht die Aufgabe!


Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 11.05-15.05.2020


Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 64 "MEIN HEIMATLAND" und 
die Stunde 65"FEIERTAGE DER UKRAINE".

Um Lexik zum Thema  zu lernen, seht das Video an:



https://www.youtube.com/watch?v=Aa9cE5swbro&t=282s

 Grammatik
Вказівні займенники
(Demonstrativpronomen)
Вказівні займенники вказують на предмет або на його якість. До цієї гру-
пи належать: dieser/dieses/diese (цей/це/ця, ці), jener/jenes/jene (той/
те/та, ті), (ein) solcher/(ein) solches/(eine) solche/solche (такий/таке/така/
такі) та деякі інші. Вказівні займенники узгоджуються з іменником у роді,
числі та відмінку, наприклад:
Wir wohnen in diesem Haus.
Вказівні займенники «dieser/dieses/diese», «jener/jenes/jene»,
«solcher/solches/solche» мають такі форми:
Указательные местоимения |Грамматика | Просто и доступно

Demonstrativpronomen | Actio Grammatik



Macht die Aufgabe!

СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453



Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunden 61-62 "WIEDERHOLUNG" und 
die Stunde 63"UNSERE LÄNDER".

Macht die Aufgabe!

СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453


Um Lexik zum Thema  zu lernen, seht das Video:



Um Grammatik zum Thema  zu lernen, lest den theoretischen Stoff:

Складносурядне речення
(Die Satzreihe)
Складносурядне речення складається з двох або кількох самостійних
рівноправних речень. Зв’язок між реченнями може бути безсполуч-
никовим, наприклад:
Das Spiel der Schauspieler war vortrefflich, das Theaterstück hatte Erfolg.
Як правило, речення пов’язані за допомогою сполучників сурядно-
сті. У німецькій мові розрізняють складносурядні речення:
1) З єднальними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «und», «auch», «außerdem»,
«dann» (і/та, також, крім того, потім) та ін., наприклад:
Am Wochenende räume ich meine Wohnung auf, dann machen wir
Einkäufe.
2) З протиставними відношеннями — зв’язок здійснюється за допо-
могою сполучників і прислівників «aber», «oder», «sonst» (але/
проте, або, інакше) та ін., наприклад:
Ich möchte dieses Kleid kaufen, aber es kostet zu viel.
3) З причинними відношеннями — зв’язок здійснюється за допомо-
гою сполучника «denn» (бо/тому що), наприклад:
Wir glauben ihm nicht, denn er lügt immer.
4) З наслідковими відношеннями — зв’язок здійснюється за до-
помогою сполучників і прислівників «also», «darum/deshalb/
deswegen/daher» (отже, тому/через це) та ін., наприклад:
Ich brauche ein Lehrbuch in Chemie, darum gehe ich in die Bibliothek.
Порядок слів у самостійних частинах складносурядного речення
є таким самим, як і в простому реченні. Проте сполучники, за допо-
могою яких здійснюється зв’язок між реченнями, можуть впливати
на порядок слів.
Сполучники «und», «aber», «oder», «denn», «sondern» не вплива-
ють на порядок слів у реченні, наприклад:
Die Studentin hat gut die Prüfung bestanden, denn sie hat viel studiert.
Інші сполучники або сполучникові слова, наприклад «dann»,
«darum/deshalb/deswegen/daher», «außerdem», «trotzdem» зай ма-
ють позицію в реченні та впливають на порядок слів, тобто після них
стоїть присудок або його змінна частина, наприклад:
Die Tochter hat eine Kamera für die Mutti gekauft, außerdem will sie ihr
ein schönes Fotoalbum schenken.

Macht die Aufgabe!

СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453



Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 27.04-30.04.2020


Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 59 "GEFAHREN FÜR DIE UMWELT" und 
die Stunde 60"BIST DU UMWELTBEWUSST?".

Um Lexik zum Thema  zu lernen, seht das Video:

https://www.youtube.com/watch?v=E1ZC0FT8z24



https://www.youtube.com/watch?v=8nERTW_2XrE

https://www.youtube.com/watch?v=8nERTW_2XrE


Macht die Aufgabe!

СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453


Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 21.04-24.04.2020


Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 57 "VIER ELEMENTE" und 
die Stunde 58"NATURKATASTROPHEN".

Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 13.04-17.04.2020


Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 55 "WAS MACHST DU, WENN…?" und 
die Stunde 56"TRÜBES WETTER, TRÜBE STIMMUNG?".

Um Lexik zum Thema "WAS MACHST DU, WENN…?" zu lernen, seht das Video:




Um Grammatik zur Stunde "WAS MACHST DU, WENN…?" zu lernen, seht das Video:

Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453



Um Lexik zum Thema "TRÜBES WETTER, TRÜBE STIMMUNG?"zu lernen, seht das Video:


https://www.youtube.com/watch?v=I0LJnt-KlvE

Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 06.04-10.04.2020

Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir nicht.

         Wir haben die FERIEN!!!



Любі діти, я ВСЕ РОЗУМІЮ! Розумію, як вам хочеться вирватись на вулицю, погасати коридорами школи, зустрітися з друзями. Ще трішки – і це все буде. Дякую вам, що вчитеся дистанційно, дякую за самостійність, за недитячу відповідальність. Моя порада. Некрамольна :) Використайте шанс усвідомити цінності: спілкування з рідними (зробіть канапки до приходу мами і тата з роботи), збереження природи, 
повага до праці учителів.

БУДЬТЕ УСІ ЗДОРОВІ!!!

Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 30.03-03.04.2020

Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
Stunden 53—54. Wiederholung

Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД 611-183-863-453


Завдання для учнів 10 класу (перша мова) на 23.03-27.03.2020



Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 51 "WICHTIGE ENTDECKUNGEN UND ERFINDUNGEN" und 
die Stunde 52"AUTOS — UMWELTBELASTEND ODER AUCH NICHT?".



Um Lexik zum Thema "WICHTIGE ENTDECKUNGEN UND ERFINDUNGEN" zu lernen, seht das Video:





Hallo, liebe Schüler und Schülerinnen!

In dieser Woche lernen wir zwei Stunden:
die Stunde 49 "Soziale Netzwerke" und 
die Stunde 50 "DAS INTERNET — VOR- UND NACHTEILE".


Um Lexik zum Thema "Soziale Netzwerke" zu lernen, seht die Videos:



Macht die Aufgabe!
СКРЕТЧ-КОД  611-183-863-453

Um Lexik zum Thema "DAS INTERNET — VOR- UND NACHTEILE" zu lernen, seht die Videos:



Немає коментарів:

Дописати коментар