Міжнародний освітній конгрес - ключова подія Українсько-німецького року мов! Goethe-Institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України запросив керівників шкіл та вищих навчальних закладів, вчителів шкіл та викладачів педагогічних вузів на Освітній конгрес «Школа майбутнього – шанси та перспективи», який відбувся 15.06.2018– 16.06.2018.
На пленарній доповіді вчений-педагог, журналіст і кінорежисер Райнхард Кааль показав – в тому числі й на основі кінофрагментів – школи, які стали осередками життя, вчителів, котрі вбачають в собі гостинних господарів, і учнів зі своїми власними прагненнями. Адже хороша освіта має викликати не ситість, а почуття голоду. Якщо навчання несе дітям передчуття радості – або ж дарує їм можливість залишатися в такому стані, адже вони з’являються на світ з геніальними задатками до навчання, тоді у школах твориться майбутнє.
Протягом двох днів працювали чотири секції:
- орієнтація на компетенції та освітні стандарти;
- актуальні вимоги до професійної підготовки та підвищення кваліфікації вчителів;
- цифрові технології в шкільній освіті;
- актуальні тенденції в професійній освіті.
Референти пропонували цікаві доповіді та воркшопи. Особливо сподобалися творчі майстерні:
Основи роботи зі спеціальною лексикою на уроках німецької як іноземної та другої мови Ольги Хабер. Щоб добре справлятися з комунікацією на робочому місці, необхідно мати широкий та швидко відтворюваний запас слів, оскільки це дає змогу учню вже на початку розвитку навичок володіння мовою формулювати власну думку та спілкуватися з іншими. Саме тому основним елементом уроку німецької мови є передача базових лексичних знань. Щоб забезпечити це, вчителі мають володіти методами ефективної передачі лексичних знань.
Цифрові технології — незамінні для викладання німецької як іноземної Райнера Коха, «Ernst Klett Sprachen». У рамках воркшопу учасники отримали короткий огляд цифрових пропозицій від видавництва «Klett-Langenscheidt», були представлені матеріали та посібники, які можна використовувати в навчальних аудиторіях з цифровим обладнанням. Мета посібників із залученням цифрових технологій – досягти можливості навчати кожного учня напряму та надати вчителям необхідні засоби для задоволення індивідуальних потреб кожного учня.
Цифрові технології — мультикультурність — орієнтація на проектну роботу: Сприяння медіа- грамотності серед вчителів та учнів Єлєни Бондаренко. Використання цифрових медіа — важливий компонент успішного проведення уроку іноземної мови: останнім часом це стало лейтмотивом сучасної методики навчання. Рішенням цього стане проект DIP (digital – projektorientiert – interkulturell): в рамках цього проекту розробляються курси підвищення кваліфікації з використання цифрових медіа (IWB, BYOD, Lernplattfom, Web 2.0). Широкий спектр практичних завдань наочно пояснює можливості використання цифрових медіа для різних вмінь та змістів. У рамках воркшопу був коротко представлений проект, його основні аспекти та опрацьовано розроблені навчальні матеріали на основі конкретних завдань та активностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар