Цифровий конгрес закінчився. Але нові знання та досвід, які вчитель набув під час конгресу, відкривають нові горизонти, нові цілі та шляхи досягнення.
В ході Конгресу міжнародні та українські експерти обговорювали сучасні тренди в освіті . Адже дигіталізація ґрунтовно змінює наше суспільство на всіх рівнях, тому молодь повинна бути підготовлена до свого майбутнього – інтелектуально та емоційно.
Із задоволенням відвідала воркшопи:
«Цифрові медіа для підвищення мотивації в процесі вивчення німецької мови», який провів Райнер Кох, референт та консультант з німецької мови як іноземної, видавництва Ernst Klett Sprachen. Використання цифрових медіа в процесі навчання німецької мови пропонує численні можливості для унаочнення навчального матеріалу. Завдяки цифровим компонентам індивідуальне та колективне навчання приносять більше задоволення, а навчальний процес стає наочнішим.
«Розумний і цифровий — повністю дигітальний підручник німецької мови для стандартних занять у класі» Аґнєшки Боґач-Ґрос, навчального дизайнера видавництво Cornelsen. Майже всі, хто навчає німецької мови і вивчає її сам, мають смартфони і користуються ними щодня. Дослідження показують, що при цьому домінують чотири основні навички: слухання-читання (рецептивні) та говоріння-письмо (продуктивні). Яким чином це можна використати під час стандартних занять у класі і які можливості виникають для форматів комбінованого навчання blended learning? Саме над цими питаннями працюють сьогодні фахівці інноваційної лабораторії „Futur d“ видавництва Cornelsen.
Немає коментарів:
Дописати коментар